Börjar om!

Hej alla bloggläsare.. Börjar om här på Buskung - Ensam den här gången! Och det är Martina som skriver, det är andra gången jag driver den här bloggen ensam. Bara börjat om på nytt namn osv.. Det här kommer bli en toppenstart, namnet "Buskung" är så sjukt klockrent och den här bloggen har jag ägt sen februari (så galet bra för att vara jag!) Så ja, det kändes rätt. Namnet "Litenkamera" kändes däremot inte rätt och jag är rätt petig när det gäller sånt.. Fixar med designen, lånade stilmallen av DDB. Men allt annat görs själv! ^^ Så ja, den blir väl klar snart hoppas jag.. Och allt annat som måste göras. Sen börjar jag blogga här! Så ni som redan läser - Känn er hedrade. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D :D

2011-08-28 @ 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0