Varför vill man att kärlek ska vara som i filmer, när det bara varar i 2 timmar?

Bilder från någon träning för några veckor sen :)

Hejsan! Har inte uppdaterat bra alls idag.. Men hade skola, var hemma runt halv fyra ungefär.. Slutade kvart i tre men var rätt seg hem, och behövde ju vänta på bussen.. Jaja, tror inte ni är så intresserade. När jag kom hem skulle jag nästan direkt på träning, kickboxning alltså. Det gick okej, inte så bra som det brukar.. Kan bero på att jag inte alls åt mycket till lunch idag, och bara ett äpple när jag kom hem.. Inte bra! Och enligt mina föräldrar så ska jag ju äta som en häst.. ;) Men ska ta igen det nu, till middag. Yes, det var min dag.. Ska blogga mer ikväll såklart och ladda in bilder från idag så ni får se blandannat outfit mm.. Sen måste jag berätta en skitrolig grej som hände idag! Haha, jag dööör! Men ska hoppa in i duschen nu, ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

sv. Tack så mycket!

2011-08-29 @ 19:29:49
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0