4 dagar till helg

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är väldigt nere och ledsen. Mår verkligen inte bra. Det gör så sjukt ont i mig. Och att se andra som blir ledsna av att jag är ledsen. Det är värst. Kom hem från skolan för typ 40 minuter sen. Slutade kvart i 3 och började runt halv 10. Åkte till BUP innan, det var skönt att bara prata. E är bra. Sen gick skolan snabbt, om man bortser från allt snack. Sen var det några som rökte i skolan också så det stank skitmycket. Nu måste jag typ plugga, har svenska-novell att skriva, engelskaprov på fredag och stort SO-prov på torsdag. Sen idag har jag uppvisning på kickboxningen också. Och så är jag sjukt trött och har ångest 24 timmar om dygnet. Snälla, döda mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0