5 frågor

Svar: Tack så mycket! Fast jag ska nog göra om min header, den är tillfällig. Tack igen, vad glad jag blir :D Visst ska jag svara..
1. Jag har alltid varit väldigt framåt och inte alls blyg. Har svårt för att skämmas över mig själv osv och bjuder på mig själv ofta, då tycker väl folk att jag är en skön person (a). Haha, jag vet inte riktigt, men jag är absolut inte blyg och då får man ju mycket kompisar.
2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gud, har tappat räkningen på hur många gånger jag blivit sviken.
3. Jag har den här mascaran:
4. För att jag vill inte ha hårfärg som alla andra. Tycker inte jag passar i blondt (ja jag är blondin egentligen!) så jag färgade.
5. Nej jag är inte nöjd med mitt liv just nu. Men jag kämpar varje dag. :)
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0