Att göra idag

Från stan. Canon EOS 1000D l Tamron 70-300 mm macro
Godmorgon! Känns sådär att det inte är julafton längre men aja. Nu på morgonen har jag försökt fota mian julklappar men det har gått sådär, fixar det sen! Jag har även testat min fjärrutlösare vilket funkar superbra :D Den är superenkel att trycka av med och allt, är stört nöjd med den. Snart ska våra kusiner, morbror, farmor osv åka hem. Då ska jag & mamma träna :) Sen ska jag fota självporträtt till headern, testa Close up filtret, duscha och tvätta håret supernoga, och jag måste verkligen göra klart mina designbeställningar också. Så jag har supermycket att göra idag. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Stella

Kan man beställa en header från dig? Fin blogg, kolla gärna in på min! Om du gör designer så kan du väll skriva det i en komentar på min blogg? :)

2011-12-25 @ 11:13:28
URL: http://stellaas.blogg.se/
Postat av: Stella

HUr beställer man en? :D

2011-12-25 @ 11:30:31
URL: http://stellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0