Beslutsångest

Gaaaash, beslutsångest! Vet inte om jag ska spara mina pengar till en ny systemkamera eller köpa ett batterigrepp till min 1000D. För det känns som att jag står still med min kamera nu. Visst, den är inte dålig, men jag utvecklas inte. Och det vill jag ju! Jag kollar lite på Blocket och hittade en riktigt bra kamera för ett lågt pris, alltså en proffskamera. Haha, säger inte vilken för mina stalkers läser min blogg. Dock var det bara kamerahuset men jag har ju objektiven jag behöver. Så jag vet inte vad jag ska använda mina pengar till. Det behövs 1000 kr till och mina föräldrar kan bara kanske betala det, det har ju nyss varit jul och så. Jag vet inte. HUR SKA JAG GÖRA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0