Dag 12 - Mina bästa vänner

Moa Bertilsson, älskar dig! Kommer du ihåg basketen, när vi åkte till kista och aldrig kom hem typ, när vi var fjortisar tillsammans, när du följde med mig ut med båten på min födelsedag, alla gånger i vällingby, när vi var i stan och åt skitstora mackor på sandys, gumman du är mitt allt!
 älskar dig! Kommer du ihåg grönan, högböte, när vi åkte helikopter, sandhamn, min födelsedag, när jag fotade dig osv osv osv.. Du är underbar!
 
Saga hessel, älskar dig! kommer du ihåg alla gånger vi tågluffat, stallet, när du slaggade hos mig, metrohm, bromma blocks, när jag åt tomatsoppa hos dig HAHAHAHA och när vi träffade eliot och jesper på kvällen och vi åkte kana nerför en backe och var helt borta pågrund av lite saker hehhee, du vet, "du följer med till mitt jag följer med till ditt", "SAAAUSAGE!!" så alla stannade upp och stirrade osv, gumman så glad att jag har dig!
 
Jag har fler "bästa vänner" och jävligt mycket kompisar, haha.. Men de här 3 är verkligen speciella och mina allra bästa vänner. JAG ÄLSKAR ER MEST!
Trackback
RSS 2.0