Dag 15 - Vad har du gjort idag?

Idag vaknade jag runt halv 8, eller blev väckt.. Började kvart över nio så jag fattar inte varför jag gick upp så tidigt men aja. Åt frukost, fixade mig, klädde på mig osv. Sen tog jag min fina vandring på ungefär 15 minuter till bussen. Åkte buss, gick upp för den lååånga backen till skolan. Sen hade jag SO, engelska, franska, lunch, NO-teori och svenska. Fick ju även A på mitt svenskaprov och då blir jag nöjd (y) Efter skolan stannade jag bara kvar lite med olika kompisar, sen drog jag hem. Och såg på julkalendern, drack latte och fotade. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra något vettigt av den här dagen.
Haha söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0