Dag 7 - Vad har du gjort idag?

Idag vaknade jag runt 7, fixade mig, åt en macka, borstade tänderna och gick till bussen. Åkte buss, kom till skolan, kramade alla och hade bibliotek. Jag övade inför mitt SO-prov. Sen hade jag Science, som är sjukligt tråkigt. Dampade på min lärare som vanligt. Hade NO-teori. Ännu tråkigare fast jag & Saga fick asflabb när min lärare berömde henne. HAHA. Sen lunch som var euuuuw. Sen matte, som gick bra. Alla rätt på alla uppgifter, woho. Sen slutade jag 2, tog bussen hem med Sofie, satte mig med en latte och pluggade SO (Social Science, HAHA) och lyssnade på musik. Nu sen ska jag äta lite middag och sen åka till gymmet med mamma. Soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0