Dag 9 - Min familj

Bild från i somras. Ewa Brandt heter min mamma. Hon är världens finaste. Hon är 52 år men beter sig som 20 typ. Så jävla underbar. Alltså om jag vill prata med någon pratar jag alltid med mamma. Hon förstår. Hon är en av mina bästa vänner. Garva hur jävla mycket ni vill. Men så är det. Jag skäms inte över min mamma, jag är stolt över henne. Det är inte ofta men ser en 52 årig mamma i knallrött hår, ett linne från Cubus och tajta jeans. Men det är min mamma. Hon går verkligen sin egen väg och har lärt mig att göra samma sak. Hon är verkligen bäst. Jag älskar dig!
HAHA, bilden är från i somras och jag var inte beredd. Men hittade ingen annan. Min pappa är också underbar. Det är från honom jag fått mitt extremt bra självförtroende. Han har alltid sagt "men öppna mun då", haha.. Alltså att jag ska snacka. Han kan vara jävligt envis och det är jobbigt för jag är ju likadan. Han är också 52 år. Men älskar att gå på fest.. HAHA. Han är inte så mycket för att träna, mest för att sitta i soffan med en öl.. Men han tycker det är mysigt att följa med på mina powerwalkar.. Hehe. Han jobbar på ett labb typ. Och kan hjälpa mig med NO. Det är jag sjukt tacksam för, för jag suger på NO.. Jag har inte ärvt något från min pappa typ. Förutom lite munnen och ögonen. För pappa har jättefina ögon så det är jag glad för. Stefan Brandt är världens bästa pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0