Dagarna jag missat

Dag 16 - Planer inför jul

På julafton (lördag) ska jag först träna med mamma. Mys! Sen på eftermiddagen kommer släkten. Kusin, farmor osv. Då julfikar vi, ser på Kalle Anka och sånt till middagen. Efter middagen öppnar vi paket och sånt. Sen typ kaffe på kvällen :D Sen på juldagen åker dem hem.
Dag 17 - Planer inför nyår

På nyår kommer några kompisar och min morbror hit. De kanske sover över. I alla fall Matilda, som är 97a, så vi är ju kompisar. Hon ska typ sova här då. Sen vet jag inte vad som händer, middag och raketer! :D
Dag 18 - Den här veckan

Den här veckan har varit bra. Eller det är ju bara onsdag men ändå. Hade ju foto igår och idag. Var sjuk i måndags, och imorgon slutar skolan! Då är det talangshowen först och sen städa, sen hem. Sen julafton på lördag :D
Dag 19 - Ditt senaste köp

HAHA, mitt senaste köp var tuggummi.
Dag 20 - 3 favoritväskor

Två från Accent och så LV-väskan. Egentligen inte så snygg haha, men rätt annorlunda.


Dag 21 - Vad är kärlek?

Kärlek är väl den enda känslan som både kan göra ont och kännas så jävla bra. Det är typ en som har makten i kärlek, gör den slut krossar den den andras hjärta och sånt. Så kärlek kan vara svårt och jobbigt, men ändå underbart.
Kamera: Canon EOS 1000D l Objektiv: Canon EF 50 mm f/1,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0