Du funderade över ett problem igår, fann problemet idag och löser det imorgon.

Oj vad gammal bild, mars 2011 typ.

Hej! Statistiken är på topp och det gillar vi. Kom nyss hem. Egentligen skulle jag varit hemma för 1-2 timmar sen men icke. Har haft det sjukt bra! Igår kom vi vid 3-tiden. Vi hälsade på alla och gick och fikade "After noon tea". Haha. Sjukligt gott. Tjockade mig massor. Matilda tog 3 fat fulla med bara sockerkakor, godis osv. Haha. Jag tog chokladboll (mini), lite kakor, frukt, kärleksmums och massa mumma saker. När vi fikat och snackat om allt i typ 2 år så gick vi ner till spat. Mys! Vi bastade och sen gick vi ut i bubbelpoolen. Man tackar ju inte nej till en uthomhuspool med bubblor och 38 grader. Absolut inte! Vi satt där ett tag sen kom Hampus på värsta idén.. Haha, han & jag sprang in och hämtade tvål som vi fyllde poolen med och det blev sjukt mycket skum! HAHA, skummet åkte över kanten på poolen. Man kunde gömma sig under skummet och fortfarande vara över vattenytan. Så började vi garva sjukt när alla som satt i den poolen flyttade sig till den andra. Sen sprang vi ut i bikini/badbyxor och skrek typ. Haha, helt kolsvart och skitkallt. Men så underbart. Sen duschade vi och fixade oss och drog och åt ytterligare typ 29 kilo mat. 5-rätters och kakor till det liksom. Mätta bollar som gick därifrån. På kvällen låg Matilda i ena sängen och spelade Line Birds på min Iphone medan jag & Hampus låg i den andra sängen och tävlade om täcket. Haha sjukt roligt. Sen typ somnade jag i sängen och då drog Hampus till sin säng och Matilda typ gick med mig till min egen säng som en jävla zombie. Sen ville Matilda sova i min säng haha så vi delade, och tävlade om täcket igen. Sjukt kul. Vi somnade typ 3. Sen på morgonen blev vi väckta av att alla andra hade vaknat så vi gick upp och klädde på oss och gick ner och år frukost. Åt lite fralla där och så. Sen var det sjukt kul för de fick fylla på plättarna hela tiden för Matilda tog slut på de. HAHA, hon åt typ 30 stycken. Sötnos. Sen drog vi ut på en liten promenad med hezztkontakt också. Och nu är jag hemma. Bästa helgen alltså. Och nu: FÖRSTA LATTEN SEN IGÅR ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0