Hiss/diss

+ Snart jullov! Haha, undrar huuur många som kommer hissa det här ?! Men lovely ju. På jullovet ska jag träna massor och försöka få lite bättre kondis, sen chilla, satsa på att börja må lite bättre, och såklart träffa kompisar! Så jullovet kommer bli det bästa av det bästa. Längtar!
+ Chai te. Det är fan sjuk gott. Har börjat dricka det på morgonen istället för typ juice. Mycket godare. Och varmt, som är braaa för mig på vintern, jag fryser skitlätt.. Chaite är nästan godare än mitt gröna vaniljte, och det trodde jag verkligen att jag aldrig skulle säga ;o.
- Kyla. Uuuusch, tror inte jag måste säga så mycket.. Men alla tjocka kläder, och att det hindrar en från att gå ut så jävla mycket. Visst är det mysigt att sitta hemma med en latte eller så, men liksom.. När man vill ut så går det inte! Sen blir bussarna alltid försenade osv. Tur att det inte är snö i alla fall..
- MQ. Tror jag har handlat där typ 1 gång i mitt liv hehhehe. Så sjukt dyrt för liksom samma kvalitet som på Gina eller H&M. Och inte ens snygga kläder. Tycker deras kläder är skitfula! Och ändå ska man betala typ 500 kr för ett baslinne. SJUKT enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0