Imorgon är det fredag

HAHA, fin skärpa på mig också (y)
Slutade fett sent idag, eller 15.. Hehe. Men jag har verkligen inte ork, så stressigt nu innan jul. Så jag tar en eftermiddag med massa film, latte och så ska jag tvätta håret lääänge. Det går löss på skolan så då är det ju bra att ha rent hår, om det nu hjälper.. Men jag får aldrig löss så ska nog inte oroa mig. I alla fall så kammade jag hem ett till A idag på svenskan. Tjoho till mig! 250 kr minst ska även pressas ner i min fulla (host) plånbok. Men sen måste jag göra engelskaläxan till imorgon också. Och på tisdag & onsdag har vi ju typ som elevens val, fast choice heter det i min skola då jag går i IES, och jag fick mitt förstahandsval - Foto! Dock börjar jag 8 men vi ska typ in till stan och sånt, så det är ju värt besväret. Nu blev det här lite rörigt, från vad jag ska göra nu till massa annat.. Men vi hörs lite senare! Förresten, igga min superfina rubrik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0