Min bästa vän

1. Vad heter hon?  Saga Hessel Struwe
2. Var möttes ni första gången? - I stallet, hahhaha
3. Vad tror du hennes andranamn är? - Alltså jag har ingen aning, hon vägrar berätta för nån :(
4. Hur länge har du känt henne? - Ca 4 år.
5. Hur väl känner du henne? - Skitbra.
6. Dricker helst? - Redbull/Powerking.
7. Äter helst? - Pommes eller godis :D
8. Tror jag på Gud? - Hon är den sista som tror på gud..
9. Första intrycket på henne - "Undrar hur hon fixar sitt hår.. FETT SNÄLL HON SER UT ATT VA!!!"
10. Vad är hennes hårfärg? - Blondin så fiiiiiiiiiiiin.
11. Ögonfärg? - Typ lite blå/grön/grååå :D
12. Har du nånsin varit kär i henne? - Ja, och är också :$
13. Vad är hennes sämsta sida? - Hon har inte alls många dåliga sidor, men det är väl att hon är så jävla rädd om sitt utseende hahahhaa, hennes plattång är hennes bestfriend. 
14. När är hon född? - Maj 1999 :D
15. Kommer du ihåg något av det första hon sa till dig? - Öh typ, hej?
16. Vilken sorts musik lyssnar hon på? - Allt möjligt, Adele, Rihanna mest. 
17. Vad är hennes bästa sida? - Att hon är så bra på att lyssna och göra mig glad när jag är ledsen.
18. Är hon blyg eller framåt? - HAHA, absolut inte blyg!
19. Har hon några speciella talanger? - Hon har bra sångröst fast hon inte tycker det själv.. Och så är hon bra på att äta godis.
20. Skulle du kunna pussa henne? - såklart?
21. Vilket är ditt bästa minne med henne? - Gud vi har så många minnen.. Svårt att välja nåt. Men ett minne är väl typ när vi drog hem till Saga på fredagen, gjorde lite saker hemma hos henne (hehehhe saga u know) sen gick vi ut och träffade några haff, så blev jag helt jävla hyper, jag ställde mig över blommorna och rev sönder de typ hahahhaa, och satte mig i en buske, åkte kana nerför en lutande gräsmatta, asså åååååååååååh hahahah.
22. Vilka tre ord beskriver henne bäst? - söt, bäst, underbar.
23. Vad är en av hennes favoritsysselsättningar? - shoppa haha, och va med kompisar.. äta :D
24. Vilket band gillar hon bäst? - husband. nej driver men jag vet inte :O
25. Det roligaste hon har sagt till dig? - typ när jag bah saaaaaaaaaaaaaaaaaaga? så skriker hon över hela skolan "WHAT'S MY NAME WHAT'S MY NAAAAAAAAAAAAAAAME".
26. Skulle du kalla henne rolig? - hon är sajk
27. Är hon en rebell, eller följer hon alla regler? ordet regler finns inte i hennes värld.
28. Var kommer hon ifrån? - hon är svennebanan
29. Hur många barn har hon? - runt 50.
30. Vem är hennes livs största kärlek? - mig såklart ,daaaaaaaaaaaaaaa?
31. Vilka 3 ord beskriver henne bäst? - kolla upp mongo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0