Moa Hedman

Gumman det var sjukt länge sen. Kommer du ihåg den dagen? När vi tog den där bilden. Du snubblade över en tröskel, blev skitarg.. Jag ramlade över dig och garvade som fan. Eller kommer du ihåg i julas när jag käkade upp hela din fruktskål och vi somnade på ditt golv i ditt rum? När vi lurade Elin, du vet? När vi åkte till Vällingby och du råkade ta typ large i shorts.. Alltså jag har sjukt många fina minnen med dig. Jag saknar dig så. Det var verkligen för länge sen vi träffades nu. Moa Astrid Hedman, du är så sjukt fin. Jag älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Moa

<3 , då får vi väl ta och ses snart då!

2011-12-10 @ 11:27:25
URL: http://moahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0