Nej, jag har inte slutat blogga.

Hej på er! Har inte uppdaterat så värst bra, men 2012, då jävlar ska jag uppdatera! :D Minst 5 inlägg per dag, hur låter det? Kom nyss hem från att ha tränat i en timme faktiskt, riktigt skönt. Innan fick jag värsta flipp på mitt hår och började slänga grejer i golvet och slita av krokar från väggen.. Hehehh. Alltså mitt hår är äckligt kort. Och det växer inte. Har typ ingen utväxt alls och jag färgade för 2 månader sen. Eller, 1 mm utväxt.. Asså ååååh. Så jag testade mitt löshår men det är ju såklart helt fel färg, kolla bilden liksom.. Ännu mer i verkligheten. Men jag ska spara (hahahahh) till nytt löshår eftersom att mamma är 40 år äldre än mig och tycker jag har skitlångt hår och inte tänker bidra en enda krona till löshår. Mamma om du läser det här så älskar jag dig även om du har damp på mig just nu, och förlåt för att jag gjorde sönder din handduk & din handdukskrok, och slängde tandkrämen i golvet och gjorde sönder tandborsten, du kan få duscha med min handduk och jag kan betala tandborsten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0