Osminkad hela dagen?

Funderar faktiskt på att vara osminkad hela dagen. Sånt behöver man ju ibland! På fredagar är det nog ändå inte så många ute. Ska äta lunch med mamma i Vällingby och de flesta jobbar ju eller går i skolan. Sen när älsklingen Moa har slutat ska jag antagligen träffa henne, beroende på hur jag mår och så. Vi kommer nog mysa ner oss under en filt och kolla på film. Sen ville Moa berätta något för mig också, något allvarligt så det är nog bäst om vi ses. Har inte träffat henne på hela veckan, saknar dig gumman! Men nu börjar babbla från det ena till det andra, så ja.. Vi hörs!
Just nu, haha favoritröjan är såklart på! Känner mig cool som sover med gosedjur också, han heter Kalle och jag köpte honom i Brasilien 2007 typ. Mogen brud! :')

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker din header är jätte fin! :)

Bara så du vet och jag älskar din stil och hela dig!

Du betyder allt för mig typ! Jag tycker du ska vara nöjd med ditt liv och du har en massa vänner också!

Jag har lite frågor som jag vill ha svar på, om du kan svara på de ;)

1. Hur fick du alla dina vänner?

2. Har du haft vänner som svikit dig?

3. Vad har du för Mascara?

4. Varför färgade/tonade du ditt hår till rött?

5. Är du nöjd med ditt liv just nu?

Skulle vara kul ifall du svara på frågorna :)<3

// Ellen

2011-12-02 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0