Sista fotodagen

Hej, haft en bra dag? Det har jag! Ska ut om ungefär en timme och möta Elin & Moa. Vet inte vad vi gör sen. Ikväll är det gymmet också. Har fått några frågor om det som jag ska svara på senare. Är på rätt bra humör idag, fast jag är trött. Men får ju jullov imorgon så det gör inte så mycket! :D I alla fall, sista fotodagen var idag! Vi fotade massor igen, det var rätt kul. Ska redigera mer nu så jag kan visa sen :) Tog typ 600 bilder totalt. Haha, shit. Men annars var dagen bra förutom att lunchen såg vidrig ut så jag och Jacinta var översociala och sprang runt skolan hela lunchen istället typ.. Haha. Bjuder på ett par bilder från idag i alla fall:
Fotograf: Första bilden - Jag, andra bilden - Jacinta. l Kamera: Canon EOS 1000D l Objektiv: Tamron 70-300 mm macro l Modell: JAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0