Självporträtt i spegeln

Kamera: Canon EOS 1000D l Objektiv: Tamron 70-300 mm Macro l Slutartid: 100 sek l Bländare: 4,0 (Lägsta på detta objektiv)

Dagen har varit super! Vi samlades runt 8 och sen åkte vi tub och for in till staden. Haha. Där gick vi på Moderna museét vilket var urtråkigt. Lyssnade inte, flummade mest med Jacinta. Älskar dig bruden! Yes, sen skulle vi äta lunch. Kattmat som vanligt (vi hade tagit med oss från skolan). Tacka vet jag soptunnor ♥. Haha, min & Jacintas humor. Sen gick vi ut från museét (bästa stunden på dagen) och fotade. Jag fotade massa porträtt av Jacinta och naturbilder. Blev ca 400 bilder, så nu har jag massor att bjuda på! :D Har även fotat lite bokeh & vattenbilder också. Känslan av ett fullt minneskort är nästan lika underbar som känslan av den första klunken av kaffet. ♥ Haha. Nej men nu ska jag redigera bilderna så ni får se de någon gång. Kommer dela upp allt som vanligt. Skulle egentligen träffat Vilma men hon är lat och orkar inte gå utanför huset. Sen ridning ikväll då. Mys!

Kommentarer
Postat av: - Jacinta -

yeaaaaah :D <3

2011-12-20 @ 16:18:48
URL: http://justjaciii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej,asså jag älskar din blogg,den är bäst.Läser den typ fem gånger om dagen!!!!!!

2011-12-20 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0