Snart dags igen!

Haha, mobbat att bilderna har olika storlek.. Men strunt samma! Alltså, snart ska jag ju färga håret igen. Eller, om en månad typ. Jag vet inte hur! Antingen fortsätter jag som jag har (mörkbrunt med rött i) eller tar lite mer rött, som på bilden fast mörkare röd och inte orange typ.. Eller svart. Alla tycker jag passar skitbra i svart men jag vill ju vara tvärtemot alla andra också.. Haha, ingen har rött hår då måste ju jag ha det! :D Eller variera med svart. Sen kan jag ju alltid färga tillbaka om jag inte vill ha svart... Åh, vad tycker ni? FET BESLUTSÅNGEST!

Kommentarer
Postat av: emmis

satsa på rödare ;)

2011-12-08 @ 21:42:05
URL: http://mimmiemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0