Svar på frågestunden

Fråga: Kan du göra mer videobloggar?
Svar: Ja, visst.. Jag försöker. Men har inte så mycket tid :)

Fråga: Favoritblogg?
Svar: Den här bloggen är nog min favoritblogg. Sjukt söt tjej som är grym på att fota!

Fråga: När kommer deisgnerna/headers börja kosta pengar?
Svar: Jag vet inte, någon månad, kanske.

Fråga:Varför heter bloggen buskung?
Svar: Jag vet inte riktigt, bara kom på något haha.

Fråga: Skulle du kunna göra haulvideos?
Svar: Jag är tyvärr efterbliven och har ingen aning om vad det är :O

Fråga: Vad heter du i mellannamm?
Svar: Hela mitt namn är: Alice Ewa Martina Brandt.

Fråga: Vilka är dina favoritbloggar?
Svar: Nevnarien, Michaela foto, Filippao, Fannyysphoto, Tinkerbella, Lefoto osv osv osv.

Fråga: Skulle du kunna beskriva din en helt vanlig dag för dig,från morgon till du går och lägger dig?
Svar: Mina vardagar består av att vakna 7-8, beror på när jag börjar.. Stoppa i mig en macka, klä på mig, sminka mig, fixa håret, borsta tänderna, ta på mig jackan och gå ut. Gå till busshållsplatsen, åka 119jäveln i typ 20 minuter, gå upp 5 minuter till skolan, låsa in grejer i mitt skåp, gå på massa lektioner, åka 119jäveln hem, antingen träffa någon kompis eller fara på träning. Sen middag, plugga/fota/dator. Typ.. Haha.

Kommentar: ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!!!<33333333333
Svar: Haha tack :D

Fråga: När började du sminka dig ?
Svar: Typ sommarlovet till 5:an, eller jag hade lite mascara i 4:an ibland men inte så ofta.

Fråga: Har du syskon ?
Svar: Nope :)

Fråga: Gör du designer åt alla ,eller bara dom du känner ?
Svar: Det varierar, oftast åt alla.

Fråga: Hur många bloggar har du haft ? :)
Svar: Alldeles för många!

Fråga: Har du fått din mens? Hur länge sen?
Svar: Haha, undrar varför någon lillskit alltid frågar samma fråga :D

Fråga: Simpson vs family Guy?
Svar: Usch, inget av de.

Fråga: Kan du göra sminkvideo?
Svar: Asså det känns fett gay, men jag kan typ ta kort eller så :D

Fråga: Hur många besökare har du per dag ungefär? Kram
Svar: Runt 150-200. Dock är mina besökare väldigt dåliga på att kommentera. Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0