Svar på tal

Eleon  ([email protected]) om 20 grejer som hände i somras..:
Men, om du nu "Strulade jag med en kille vars pappa är Sveriges rikaste man, haha fett coolt.." måste det ju vara Ingvar Kamprads son. Och han är ju rätt gammal eftersom Ingvar själv är 77! Lite skabb, du bruden!

Svar: HAHA. Omg fett cp, för isåfall måste det vara Sveriges näst rikaste man eller nåt, och den här killen va 97a så aa.. :) HAHA omg, tror du jag går runt och strular med 80-åringar? :o




Anonym om Jag är inte oskuld:
För din egen skull hoppas jag att rubriken inte har något som helst att göra med ditt sexliv...



Anonym om Jag är inte oskuld:
Har du haft sex? du sa ju förut att du var oskuld...

- om Jag är inte oskuld:
Du får nog förklara din rubrik lite bättre ;) ?

Svar: Nästa gång kan ni ju testa läsa inlägget också. Tex,om ni ätit sushi för första gången så är er sushioskuld tagen, och då är ni inte oskuld med sushi.. Och jag åt min första lussebulle för året när jag skrev det där inlägget, så jag skrev "jag är inte oskuld med lussebullar". HAHA, testa läs nästa gång. Och till "Anonym", ja jag är oskuld.


Mongobild, typ.. Söta tänder, hihihi

Kommentarer
Postat av: Vilma Henricsson

Hejsan! Förlåt om du inte gillar sådant skit men ville bara tipsa om en tävling som jag ordnar just nu där du kan vinna en perfekt julklapp till dina nära och kära. Kika in här: http://vilmahenricsson.blogg.se/2011/december/lucka-nitton.html#comment



Om du är med gör du samtidigt en god gärning också. Gå in och läs mer, kram! :)

2011-12-19 @ 15:01:47
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/
Postat av: Vilma Henricsson

Hejsan! Förlåt om du inte gillar sådant skit men ville bara tipsa om en tävling som jag ordnar just nu där du kan vinna en perfekt julklapp till dina nära och kära. Kika in här: http://vilmahenricsson.blogg.se/2011/december/lucka-nitton.html#comment



Om du är med gör du samtidigt en god gärning också. Gå in och läs mer, kram! :)

2011-12-19 @ 15:01:47
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0