two red thing on the same table


Dagmar ska inte få hindra mig från att fota! Canon EOS 1000D + Canon EF 50 mm f/1,8
Bästa rubriken. Haha, eller inte. Sitter som en glad tjej och kollar på statistiken. Den pekar rätt upp, typ som en snopp som har stånd. Fast den kanske går rakt ut? Och min statistik höjd ju.. Aja, whatever. Kom nyss hem från ridningen. Vi hade gymkana, jag red Moulina = hesten som galopperar när hon inte ska och hoppar dubbelt så högt över hindret som hon ska. Hon galopperade bort till andral laget med mig hela tiden, och typ gjorde tvära svängar osv.. Men jag höll mig kvar :D *Stolt brud*. Nej men det var kul. Nu ska jag slänga mina ben över sängen och krypa in till badrummet för en liten tripp till le badkar. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0