Vad gjorde blondinen när hon hörde att 90 % av alla olyckor inträffar i hemmet? Hon flyttade.

Satte på min snygge vän.. Haha, fan vad fel det där lät! Men jag satte på mig min One Piece när jag vaknade. Så sjukt mysig. För mina mjukisar låg i tvätten så ja, vad gör man inte? Vaknade nyss i alla fall, har bara ätit frukost. Det gick bra.. :) Klockan ett åker vi! Är sjukt taggad, ska bli så kul att träffa mina Hampus, Matilda, Ulrika, Nina, Uffe, Karin och alla :D Ska packa, fixa mig, ladda mobilen, packa min kamerautrustning osv osv. Haha, just nu sitter jag och pappa inne på samma spotifykonto. Haha, man får ju bara vara inne en person åt gången, och pappa är inne på sin dator och jag på min. Sen loggade jag in på min Iphone också, då loggade pappa in på sin Ipad och sin Iphone.. Haha, funderar på att reta honom och ta den andra Ipaden & den lilla datorn, plus de 2 stationära datorerna och logga in. Omg, vad många datorer och sånt vi har! Sjukt egentligen. Men nu vann pappa "Spotifykriget" :(. Får väl vara forever alone och använda youtube. Trevlans. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0