Vill du bli fotad?

Ovan ser du 3 exempel på porträttbilder jag fotat. Nu är det så att jag söker nya modeller att fota. Känner jag dig eller inte, det spelar ingen roll! Huvudsaken är att du bor såpass nära mig att du kan ta dig till mig. Jag bor i Stockholm, bortom Vällingby ungefär. Just nu fotar jag för gratis, men snart börjar jag ta betalt och då blir det väl 50-100 kr per fotografering skulle jag gissa på. Utomhus eller inomhus är valfritt, men bilderna blir såklart bättre utomhus. När fotograferingen är genomförd och jag redigerat och valt ut bilderna, så skickar jag de såklart till dig. Jag har bara några små regler:
Det ska vara okej att jag publicerar bilderna på bloggen/använder de som exempel till nästa fotografering.
När jag börjar ta betalt så är det viktigt att du tycker priset är okej och att vi båda är överens om priset. (Tar inte betalt just nu).
Om det är en temafotografering, så var beredd med att du får stå för smink/kläder.
Du måste kunna ta dig till stället vi ska vara på, och det får inte vara för långt från mig.

Är just du intresserad av att bli fotad av mig? Vilket skulle vara superkul! Allt du gör är att kommentera detta, mejla [email protected] eller kontakta mig via facebook där jag heter Martina Brandt!
PUSS OCH KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.

Kommentarer
Postat av: - Jacinta -

Bästa dagen, älskar dig gumman.

Ps. Glöm inte att lägga upp ALLA bilderna, puss :* <3

2011-12-20 @ 13:55:21
URL: http://Http://justjacii.blogg.se
Postat av: nathalie

martina nästa gång vi ses då ska vi fota okej! :D

2011-12-20 @ 16:49:59
Postat av: Nicole

Va roligt, har bivit fotad en gång :) jätte fina bilder du tar. Godjul på dig ::)

2011-12-20 @ 17:11:03
URL: http://nicolesikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0