- Är den här platsen ledig? - Ja, och om du sätter dig där så är min plats också ledig.

Har verkligen bildbrist!

Kom nyss hem, och filmen var sjukt bra! Klart den bästa av alla Twilight-filmerna. Fast ettan var också bra, men Breaking down var bäst! Sen fick man ju se den med min baby också, så det var mysigt :$ Men vi möttes vid halv 6 typ, tog tuben till Vällingby, Saga köpte massa mat på Donken, sen snackade vi lite, tog bilder, köpte klubba osv och sen köpte jag 3 Latte art. Haha, hur fan kan jag? Aja, det är fredag. Sen började bion. Och i slutet ,när det var helt tyst och ingen musik eller nåt, så ska jag och Saga självklart få världens garvanfall. Så sjukt kul! Minnesvärd kväll i alla fall, hade sjukt kul! Recension kommer tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0