111111

Chinos (Ballongbyxor som Saga kallade det) - Zara, Frankrike.
Linne - Marwin.
Pippitröja (Fejk) - GinaTricot.
Skor - Shepheard

Yes, det var min outfit idag! Dagen var bra, trots att det var min senaste dag i skolan. Men det gick bra och var lite annorlunda. Istället för klassråd på morgonen så hade vi samling med alla sexor i skolan, och vi kollade bilder från "Sportsday" och "Halloween day". Funny! Sen fick vi reda på vilken klass som hade samlat in mest pengar till "Operation Workday", och det var 6E, alltså min klass! Då fick vi klubbor, haha. Det är tur att sitta bredvid icke-godis-ätande Hjalmar på SO:n, han gav såklart sin klubba till mig.. Då blev jag den gladaste hesten i hela hagen :D. Efter skolan tog jag tuben till Brommaplan, mötte pappa så åkte vi och köpte lite stuffs till ridningen, kan visa sen. Men blev nöjd i alla fall. Efter det kollade vi på ny bil åt pappa helt random, vi kollade på en skitfin bil. Hoppas han köper den! Den var verkligen superfin. Kan nog visa bilder sen tror jag. Tog en bild i alla fall på bilen så ja. Nu börjar det lukta majskyckling och risotto här i huset så jag ska skynda mig att dricka upp min latte och hoppa i mina mjukisar. Kärlek till fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0