Älskade Jack

Mina fina häst. Jag älskar dig! Så många minnen tillsammans. När jag red dig första gången, hur rädd jag var för alla sa att du var så svår att rida och krånglig. När jag fattade galopp och trivdes som en kung i sin guldstol. Så kände jag mig i din sadel. Det gick så bra med dig. Du är så fin. Alla minnen, alla gånger du slickat i mitt hår tills det varit helt vitt av skum, när du knuffade in mig i väggen med mulen så jag ramlade på rumpan, när du färgade mina ridbyxor bruna av din torpfärgade tunga.. Allt! Du är så underbar och jag älskar dig, du är den absolut bästa hästen i hela världen. Jag har lärt mig så mycket med dig och kommit fram så mycket i ridningen. Du är finast. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0