Ångestdagen - SÖNDAG.

Paris, haha..

Godmorgon, vaknade typ nyss. Känner mig fett förkyld. Men jag ska träna lite nu, då brukar det gå över. Men jag tror inte jag kan träffa Sausage idag beroende på min förkylning/att jag måste städa mitt rum som tar typ 100 år. Haha. Så jag tror det blir träning och hemmaspa. + att jag tror jag ska få Photoshop idag! :D Eller vi ska typ köpa det idag. Najs. Vet inte om jag laddar ner det, alltså betalar och laddar ner från Adobe, eller köper i butik. Men jag kommer bli en snel hest när jag har fått Photoshop. Sen är det skola imorgon, ångest. Eller, det beror på. Det kanske inte blir så tråkigt.. Men nu ska jag fixa mig och spela Mytown2 på min Iphone, spelade typ 4 timmar igår kväll ;$

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

sv: Såg att du skrev kan du göra en videoblogg :)

Att jag lägger ut video varje dag eller? ;)



Ps; Ställ gärna fler frågor :D :* <3

2011-11-06 @ 14:57:46
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0