Det där om mina ögonbryn

Många säger onödiga kommentarer om mina ögonbryn. Alltså ja, jag har tjocka ögonbryn. Ni ser det, ni konstaterar det och sen kan ni ge fan i att kommentera om ni inte har nåt bra att säga om dem. Jag tycker jag är fin i mina ögonbryn. Klart jag tar bort så de inte växer ihop, haha.. Men det gör ju alla. Jag kanske inte vill ha pinnsmala ögonbryn och det är inte erat problem. Jag gör hurfan jag vill. Har bara lust att skjuta folk som säger taskiga saker om de, för sålänge jag är stolt över mig själv så spelar det ingen roll vad ni tycker. Och noppar jag de inte pinnsmala, så borde ni ju fatta att jag vill ha de som jag har. Jag kommer inte ändra på mig för att ni vill det. Så jävla trögt att ni inte fattar det. Det är mitt liv och mina regler. Dessutom, bara för att jag är tusen gånger bättre och snyggare än er. Jag har så mycket mer än er. Bara för att jag kan shoppa mycket, har familj som bryr sig, är skitsnygg, har mycket kompisar, självförtroende, bor bra, har märkeskläder, båda mina föräldrar har fina bilar osv. Det är ju bara därför ni klankar ner för mig, för att ni är så jävla avundsjuka. Jag ser ut hur jag vill, och jag ser ut precis som jag vill se ut just nu, jag ändrar mig inte för att några idioter sitter bakom datorskärmen och snackar skit. Jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mitt utseende.

Kommentarer
Postat av: Luliss

så jävla bra sagt!

2011-11-20 @ 18:24:09
URL: http://luliss.blogg.se/
Postat av: Tilda

Om du inte hade brytt dig om vad folk säger om dina ögonbryn hade du inte lagt ner tid på att skriva en bibel om det. HAHAHAHAHA

2011-11-20 @ 19:19:41
Postat av: None of your buisness..

Synd att det inte finns en likebuttom för Tildas kommentar.. jag typ Döööör!

I vilket fall, fett mycket snyggare att plocka ögonbrynen

2011-11-21 @ 13:04:52
Postat av: melissa

HAHAHAHHAHAHAHAH vad fula ögonbryn :( tilda , kärlek till din kommentar!

2011-11-21 @ 15:37:23
Postat av: Alicia

Fast på headern ser dom ju ganska smala ut? Fin blogg btw. <3 <3

2012-06-03 @ 01:25:00
URL: http://every.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0