Did you know this about me?

Bild från slutet av augusti 2011.

- Jag har tvångstankar att när jag äter så måste jag dricka upp min dricka innan jag kan äta upp maten. Har ingen aning om varför, men jag kan inte äta och dricka samtidigt! Haha, helt sjukt.

- När jag är ledsen mår jag alltid illa. Mina känslor och min kropp kopplar typ alltid samman sig. HAHA. Men alltid när jag är ledsen i mina känslor och tankar så får jag ont i tex huvudet och mår illa också.

- Jag hatar att vara torr i munnen. Obehaglig känsla! Sen när man dricker vatten så är det typ som att inte rört flytande vätska på 3 år.

- Jag tycker det är roligare att prata engelska än svenska. Svenskan är jag bra på, och jag gillar utmaningar. Jag kan ju typ flytande engelska också, men ändå! Liiiiite svårare är engelskan.

- Jag har verkligen dålig humor. Alltså verkligen dålig. Ingen fattar. Förutom Saga. Haha.

- Jag tycker det är roligare att blogga när jag har ett typsnitt jag gillar att skriva i än när jag har typ arial.. Då är det fan sjukt tråkigt att blogga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0