Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck.

Godmorgon! Bilden är inte från idag/igår. Haha, random. Men kanske nån vecka eller två. Jaja. Hur är läget läsisar? Med mig är det rätt bra tror jag. Har nyss stigit ur min säng och ska gå ner och äta frukost nu. Sen ska jag träna. Alltså har ni tänkt på att jag typ alltid gör det på helger? Men vill få upp kondisen lite. Har rätt bra kondis men vill ha ännu bättre! Så jag inte är helt död efter kickboxningen typ. Fast det handlar kanske också om att kanske få lite mer muskler. Har typ inga armmuskler eller benmuskler. Haha. Aja, nu ska jag göra det jag planerat. Runt lunchtid kommer Moa hit, så ska vi äta lunch på Frandis, sen träffa Viktor & Shayan och på kvällen sover bruden hos mig! TAGGAD. Haha, nej men det ska bli fun! Vi hörs lite senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0