Felix och jag är sexiga

R.I.P denna fina kväll. HAHA. Felix drog nyss och nu är klockan runt 11 tror jag? Eller snart 11 i alla fall. Han var tvungen att dra hem, så skulle jag följa med honom men jag vågade inte :$ Haha, så vi passade på att bestämma om Felix ville bli aska eller begravd i kista eftersom att han skulle dö på vägen hem. Normalt. Men vi gjorde inte så mycket, snackade, facerapade varann, Felix tog min mobil, och sen låg vi typ och sov i min säng. Haha, socialt. Men vi hade kul.. :) Nu ska jag typ chilla, imorgon ska jag träna på morgonen som typ alltid på söndagar, sen ska jag träffa min älskade Saga. Wiiiiie. Saknar min bestis! Men nu ska jag spela Bakery Story på min mobil, meheheh TÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0