Hej Felix.

Från: vos sabes quien yo soy / Du vet vem jag är / Felix.
que " världen är full av idioter" ? soy un vuludo ahora o que? solamente te dije el verdad? que querías? Debí te mentir? / Att "Världen är full av idioter"? Är jag en idiot nu eller vad? Jag berättade sanningen för dig? Du ville? Skulle jag ljuga?
Svar: Svenska tack. Nej du ska inte ljuga men du ska inte heller leka med mig. Vad jag ville? Men du gjorde så mycket fel. Ljög för mig, playade mig, berätta för alla innan mig, sabbade vår vänskap, fuckade upp mina känslor osv. Tack hörru, tänk efter nästa gång. Sen är det jävligt synd om dig som har förlorat mig. Du vet inte vad du går miste om..
Jag vet att du saknar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0