Hermano hermoso, saber que Te amo. Tal y como eres.

Bonjour, tu es qui? Je suis jolie. HAHA, grym man är på franska liksom. Har nyss druckit latte, har typ längtat hela dagen. Haha, sjukt. Är galet trött faktiskt. Men dagen var bra, fast jag har galet stort problem nu. Måste lösa de. Alltså sjukt stora. Aja, dagen började med engelska som jag missade typ hälften utav pågrund av att jag var hos doktorn osv. Sen franska, gick verkligen inte bra. Sen lunch, alltså det enda dåliga med min skola. Maten. Euuw. Efter lunch hade vi matte som faktiskt var superenkelt. Sista lektionen var svenska, prov också. Det kändes som att det gick rätt bra, skrev 4 sidor på en recension av boken "Den osynlige". Om jag inte får A kommer jag bryta ihop så jag får ju hoppas på det nu. Efter skolan drog jag hem direkt och ska på träning sen, den börjar klockan sex så ska äta och byta om innan. Det var väl min dag typ. Håller på att ladda upp bilder men de vill inte "komma in" i datorn.. Ni får de sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0