I change my life and my life change me

Hej, kom hem för kanske en halvtimme sen eller nåt. Har inte gjort så mycket sen dess. Dagen var bra och gick rätt fort, trots att det var vår tråkigaste dag. Fast vi slutade 14.10, och vi har liksom bara en lektion efter lunch så det är nice. På billiotek satt typ jag, Frida, Atena och Diana och sov.. Sen på NO lab var jag klar så jag satt typ och tog webcambilder med Frida, haha.. Det är vi på bilden över om ni undrar. Sen hade vi NO teori, skulle byta platser. Så nu sitter jag med Saga längst bak i klassrummet. Lycka. Haha. Saga var förresten så jävla skön, hon ritade på sin bok och skrev "When I have boring in classes, I show my draw skills". Så jävla skön. Haha. Sen lunch, inte så gott.. Sist matte och det gick bra faktiskt. Sen tog jag bussen hem och flummade sjukt med Sofie på vägen hem, haha det var så jävla kul. Nu ska jag dricka kaffe bara. och om nån vill ses en liten stund innan min träning så messa. Puss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0