I like peoples as take on my ass

Bilder från imorse.

Hello sweet readers! Väldigt seriös rubrik tänker jag här. Haha, nejdå. Men kom inte på ngåot bättre. Idag började jag typ tjugo i nio? Tidigt.  Med klassråd i alla fall, det var chill som vanligt. Sen bild. Vi ska börja med nästa projekt nästa vecka, Stop motion! Fan vad kul. Ska lugnt ta med min bästavän, vid namn systemkamera :'). Ska jag ta teleobjektivet eller mitt lilla fasta 50? Jag får tänka på det.. Efter bilden hade vi en trög engelskalektion. Verkligen tråkig. Chillade mest på den osv. Sen lunch, och det gick att äta idag. Eller, i alla fall lite köttfärs och ost gick ner. Nachochips med fingeravtryck och torrt, gult ris skippar vi vaaaaa? Haha. Sen svenska. Det gick skitfort. Läste nästan bara för jag var klar med allt som de andra höll på med. Sista lektionen var SO och det brukar ju vara lugnt på fredagar. Men min engelskalärare ska ju såklart inte berätta att jag har missat massa, fick liksom panik. Så jag låtsades att jag lyssnade på min SO-lärare, men istället satt jag och pluggade engelska.. Hehe. 8 sidor engelska hann jag i alla fall innan min SO-lärare kom på mig. Men sen fick vi klubba också. Mumma :). Efter skolan köpte jag massa sura godisar (Det är ju Maos namnsdag vafan!) Sen tog jag tuben till bruden. Vi såg skräckfilm, berättar sen. Så sjukt läskig. Sen lite på Bert också innan jag var tvungen att dra och nu kom jag nyss hem. Hemmakväll ikväll, TAGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0