Instagrambilder + 10 sanningar om mig.

Instagram från idag, följ mig där! Jag heter "Buskungis", haha..

1. Jag kan bli sjukt sugen på latte. Alltså sådär sugen så jag blir helt torr i munnen och det inte går att prata med mig ens.
2. Jag har tröttnat lite på facebook och är inte alls lika aktiv som förut. Använder det mest för att kolla vad som händer i "världen" osv.
3. Jag hatar tv-spel. Tycker det är så tråkigt! Men mobilspel älskar jag, haha.
4. Jag gillar bara att vara med på bild om det är jag själv som tar bilden på mig själv.
5. Jag kan vara riktigt vass. Alltså ska man bråka med någon så är inte jag rätt person att bråka med. Det kommer bli synd om den personen som är taskig mot mig.
6. Jag älskar när jag har massa nya bilder att lägga upp i bloggen! När jag har bildbrist så sänks min blogglust automatiskt.
7. Jag har superlätt för att skriva och skulle lätt kunna skriva minst 20 inlägg per dag i samma kvalitet som jag skriver mina vanliga inlägg.
8. Jag tycker att bloggar som handlar om design & foto/modebloggar är roligast att läsa.
9. Jag älskar att shoppa men jag får alltid dåligt samvete när min mamma betalar dyra saker till mig. Att spendera pengar till mig själv är det värsta jag vet, fast mamma älskar att skämma bort mig.. Haha.
10. Jag gillade inte Iphone förut. Men när jag fick min första (Haha, mina föräldrar har ju Iphone och de typ tvingade mig att köpa en när jag skulle ha ny mobil för de älskar/älskade sina så mycket) så tänkte jag att jag aldrig skulle kunna ha en annan mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0