It's a big different between play and love.

Haha, känner mig så cool på bilderna. Var ju hemma hos Moa då och typ studsade på hennes yogaboll. Haha, så jävla kul! Men dagen har varit bra. Fast jag var skitdeppig i skolan, men whatever? Mina vänner gör mig glad :'). Hade ju 5 lektioner, fick damp på min NO-lärare så satt och var skitsur på honom och han fick damp. Alltså på riktigt, damp. Aja, efter skolan var typ Moa vid min skola? Haha, blev fett överraskad. Men vi tog tuben hem till henne i alla fall och rensade fruktskålen. Så ringde jag en idiot också och skällde ut personen. Sen åt jag frukt igen. Åt så jävla mycket frukt. Sen drack vi vaniljte också och såg på en skräckfilm, typ Huset eller vad den hette. Skitläskig. Recension kommer sen. Efter det såg vi på Bad teacher, den var skitbra! Haha, garvade sjukt när rektorn kom med proven och de liksom bara hade kollat på film.. Haha. Sen käkade vi, det blev chili con carne typ, asgott! Med ris och bröd. Efter maten snackade vi lite och fortsatte kolla på Bad teacher och jag hjälpte Moa plugga lite. Alltså Moa är ju äldre än mig så det var skitsvårt att fatta deras fysik. Aja, kom hem nyss så måste göra min engelskaläxa nu och skicka till min engelskalärare. Hörs lite senare ;'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0