It's not my cup of tea


When i hold your hand, play with my fingers in your hair, laugh with you or cry with you. Did everything together, but times are over now. It's over and it will never come back.

Du vet precis vem texten är till, du vet att den är till dig. Skulle inte bry mig om du inte gråter samma tårar som jag gråtit för dig, svurit samma meningar som jag svurit om dig, saknat mig lika mycket.. Men att det inte är vi längre. Jag ska aldrig göra om något sånt här, ska aldrig låta nån idiot sabba mitt liv igen. Men du var jävligt underbar för att vara en fucking idiot. Hand i hand klarade jag allt med dig och du fick mig jämt, seriöst alltid, du fick mig att må bättre. Bara 10 minuter i telefon så var allt bra. Såren läktes men revs upp igen. Är inte stark nog för att ta tillbaka dig, för det du gjorde var allt annat än bra. Men någonting saknas, som när en bit av kakan är uppäten, och man vet att tiden rinner ut, när hela kakan är uppäten finns inte de där sista smulorna kvar som man hoppats skulle rädda en. Det bränner i mig i tanken på att aldrig få se din mun le, dina ögon glittra eller din röst tränga igenom mitt hvud. Förevigt, det är en väldigt lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0