Jag har tråkigt.

En blogg jag stalkar - Fannys blogg, haha..
En person jag litar på till 100% - Saga Hessel.
En person jag ser upp till - Min mamma.
En person jag är med varje dag - Diana Goitom.
En person jag varit kär i - Nils Cramne, vi var tillsammans i februari, HAHA.
En person jag pussat - Jacinta Muthoni :D
En person jag alltid blir glad av - Catherine Melek.
En person jag skulle vilja umgås mer med - Tilde Verde.
En person jag inte känt så länge - Frida Björs.
En person det klickade med från början - Felix Pomo.
En person jag alltid berättar sanningen för - Ellen Lindberg.
En person jag behöver för att må bra - Moa Hedman :)
En killkompis jag blir glad av - Didrik Varzdari, haha :D
En person jag saknar - Sjukt många! Men mest saknar jag Elin Eklund som jag fan inte träffat på år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0