Jag längtar..

Imorgon kommer mitt Photoshop! Wiiiiie. Längtar som tusan. Ska till skolan imorgon, är fortfarande förkyld men orkar inte missa något så jag måste gå på "Support lesson". Haha, min skola har så.. Typ som extramatte men det är för alla, om man har varit sjuk typ 3 lektioner eller något. Tycker ändå det är rätt bra att det finns. Men somsagt, imorgon får jag Photoshop! Vet ni hur rolig bloggen kommer bli då eller? Massa ikoner, kollage, tips osv som jag inte kan göra nu för det blir så fult. LÄNGTAR! Tänkte kanske beställa Photoshop CS5 först men sen beställde jag elements ändå, mycket enklare och roligare! :) Dessutom har jag en medryttarhäst på G, whoop whoop! Skulle ringa henne ikväll. :) Nu ska jag till BUP om en timme ungefär. Har styrketränat lite här hemma, haha. För att jag inte kan gå på träningen idag och jag känner mig bättre nu. Typ 300 situps och lite andra saker, som knäböj, plankan osv. Skönt! Men nu ska jag chilla. Har gjort klart alla läxor och övat till prov. TJAAAAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0