Jag vet allt om dig, att du har mens i slutet av månaden och att du är fucking underbar.

Bild från i helgen

Hej grodkluttar! Slutade halv 3 idag och började tjugo i 9. Så det är en ganska kort dag. På gympan dansade vi afrikandans på gymmet med en skitcool kille i någon timme. Galet roligt! Tänder ju på afrikaner, heheh :$ Efter gympan hade vi livskunskap som gick rätt bra. Sen lunch. Sen SO och mitt i lektionen skulle jag gå till skolsköterskan för extra hälsoundersökning? ÖH. Och sen skulle hon snacka med mig om lite privat. Sista lektionen vara matte, det gick bra faktiskt. Fick även tillbaka våra prov och jag hade fått B, alltså VG+. Så det är ju bra för att vara jag & matte liksom.. Hehe, passar inte riktigt ihop! 150 kronor till mig nu då. Känns bra. Sen skulle jag träffat Moa men jag fick lite deppmode igen, + att Moa hade dragit ur 4 tänder idag så hon var väl inte heller speciellt pigg.. Haha, stackare! Men jag älskar dig supermycket.. ♥ Vänta, bloggar snart igen och svarar på viktiga frågor jag fått av er. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0