Kom nyss hem

Bild på min pojkvän, och när jag strular med min pojkvän. Det var kärlek vid första lattekastet :')

Kom nyss hem.. Det är in my ass att jag bloggar nu egentligen men jag gör det ändå. Är sååååhääär trött. Ska sova nu. Imorgon blir det upp typ halv 10, ska åka iväg och provrida och se om jag ska byta ridklubb. Vet inte säkert men vi får se imorgon om jag säger hejdå till VRS och börjar rida i Säby. Det återstår att se. Men kvällen var sjukt bra! Vi kom vid halv 7 ungefär, då träffade jag Emmy, Emmy2, Jesper & Jennifer. Vi typ snackade mest. De drack fanta och åt chips och jag drack vatten för jag gillar inte vanlig läsk eller chips. Japp, sen vid typ 8 drog vi ut lite och snackade och gick en promenad bara typ.. Sen in vid halv 9, då åt vi. Det blev någon köttgryta med ris och baguette, skitgott! Och efter det såg vi på Kung fu panda 2, haha sjukt dålig så jag satt mest och spelade på min iphone och smsade sjuka sms med Moa älskling. Sen blev det efterätt - Jag tog till och med om ;ooo' Jag har inte tagit om sen typ 2009? Jag skojar inte. Haha gör aldrig det för jag har rätt liten matsäck.. Men det blev hallonpaj och vaniljglass, och det var så sjukligt gott så jag dog långsamt. När vi käkat efterätt var klockan typ 12? Då drog vi ut pyttelite och tog frisk luft och sen in igen och satte på Göta Kanal.. När vi sett klart var klockan typ 2, då drog jag & Jennifer ut en sväng, och sen så fick jag sparka & boxas med några 40-åringar. HAHA. Sjukt roligt. Sen dansade vi lite fuldans, åt massa segt godis så jag typ spricker nu och sen skulle jag hem. Hittade inte vägen så bra men sen gick det ju finfint. Nu ska jag verkligen sova. Så ja, godnatt! Eller godmorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0