Lite ångest är alldeles för mycket ångest

Bild från augusti 2011

Det gör ont i mig nu. Det gör så fruktansvärt ont. Gick hem från skolan på lunchen för jag orkade inte att hela skolan skulle se mig gråta. Höll masken fram till lunch då började jag gråta i matsalen. Typ alla kom och satte sig med mig. Sen kom min so-lärare, kurator osv osv osv. Typ alla lärare. Sen gick jag ner till min mentor och snackade med henne, och hon sa att jag skulle gå hem för jag mådde så dåligt. Så min mamma kom och hämtade mig. Sen har jag bara druckit kaffe och snackat med världens finaste mamma. Det var min dag. Borde plugga men orkar inte. Orkar ingenting.


Kommentarer
Postat av: Linda

Varför har du ångest? kram

2011-11-30 @ 15:45:56
URL: http://liki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0