Mitt fucking allt

Jag älskar dig baby, du är mitt allt. Imorgon ses vi, dagarna vi ses är som att tanka energi. Det är pågrund av dig jag kan börja skratta på måfå, bara utan anledning. Som får mig att orka vardagen och se positivt. För jag kämpar för dig. Ingenting ska få skilja oss åt. Jag vet att allt var mitt fel i vintras, men jag höll på att dö och det är bättre nu. Vi kämpar för varandra, aldrig dit igen okej? Vi har gått igenom så mycket tillsammans, och fler minnen ska det bli. Du kan ringa mig när du vill, mitt i natten såsom mitt på dagen. När du vill, jag skiter i tillfället bara du mår bra. Jag älskar dig grovt älskling, min bästa vän. Glädjetårarna är för dig, och inget kan förklara hur mycket jag älskar dig. Vi bygger upp det vi förlorade nu och det känns så jävla bra. Allt blir ljusare och ljusare för varje dag jag är med dig, du är helt fucking underbar. Jag har sån tur som har dig som min bästavän. Det går fan inte att beskriva, du är bäst och finast, alltid vi Moa Bertilsson. Igår, idag, imorgon, föralltid. ♥

Kommentarer
Postat av: Moa Bertilsson

Fan vad jag älskar dig hjärtat ! Du och jag för alltid ! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig gumman !!

2011-11-22 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0