Myströjan är på!

Haha, sitter i min mysiga annanaströja som jag köpte typ sommaren 2010.. Haha. Sjukt mysig är den! Fast den är verkligen skillnad mot Gina Tricot's nuvarande t-shirtar. I materialet och kvaliteten tänker jag mest på. Men jag älskar den! :) Har nyss ätit middag. Det blev rösti, apelsinsås och majskyckling. Haha, fråga mig inte vad det är. Men har man en pappa som lever vid spisen så har man. Vid halvfyra tiden var jag i Farsta och åt lunch på Waynes, tog köttfärspaj och stor latte. Mumma. Var egentligen inte så hungrig men magisen uppskattade det ändå. Haha, cool jag lät där. Sen drog jag till Felix.. Han bah "Martina, när jag var i din ålder hittade jag på mycket rackartyg" helt plötsligt.. HAHA, han är ett år äldre. ETT år. Haha, fan vad vi garvade. Sen spelade han typ gitarr och så snackade vi om randomsaker, som typ att jag hade gröna hängselbyxor när jag var liten, hur fort snoppar växer, osv osv. Sen ska han typ komma hit snart så ska vi väl chilla trorjag. Eller dra ut. Vi får se.. Men ny ska jag forstätta mysa ruuuuuuunt.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag minns när du hade den första gången,jag var med då,vi skulle till stallet,en studiedag.

2011-11-06 @ 13:07:50
URL: http://....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0