Ni vet inte

Bild från innan nån fest med tema barnslig december 2010

Kom bara att tänka på en sak nu. Ni som hackat på mig, ja en person med sitt lilla gäng enda sen jag började skolan.. Men speciellt ni andra, som hackade på mig från höstterminents start 2010. Ni kanske är jävligt glada nu, men ni ska veta att ni varit nära på att döda en människa. Mig. 2011 är snart slut och det har varit ett jävla år. Det är pågrund av er. Ni säger att ni inte bryr er om mig men alla ni läser min blogg. Det är så sjukt. Ni är störda på riktigt. Det är ni som mobbat mig, kallat mig hora och andra sjuka saker, det är ni som fått mig att vara nära på att dö, få en psykisk sjukdom allvarligare än cancer, som jag har kvar fucking fortfarande. Efter 16 månader. Det är nästan 1,5 år som ni tagit av mitt liv. Det är erat fel att jag fått så många falska vänner, som jag sen förlorat.. Att jag litat på er. Att jag blivit utnyttjad, att ni bara brytt mig om min yta. Killar också. Allt är fucking erat jävla fel men jag ska inte falla för det. Ni ska inte styra mitt liv, det är ni som är sjuka i huvudet och inte jag. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sminkvideo tack?! skit snyggt du sminkar dig!!

Gör det som du gjorde när du visade ditt hår "routine"

2011-11-29 @ 07:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0