Provridningen

Sitter just nu i mjukiskläder och funderar på hur jag ska ändra i mitt rum. Plus att jag dricker latte, men det är ju självklart! ;). Provridningen gick i alla fall bra, jag red Samanta. En liten svart hest. Hon var sur i spiltan sa de.. Och ja, hon sparkades när man spände sadeljorden och försökte bita mig flera gånger. Men så är alla hästar på VRS så jag är van.. Haha, skönt att veta att det här var ett extremfall i Säby stall så då kan jag säkerligen hantera alla andra hästar hur lätt som helst. Men så fort man satt upp var hon jättefin! Bara första gången vi skulle trava så sparkade hon bakut och bockade lite, men när jag visade att det var jag som bestämde var hon superfin. Vi körde gymkhana. Mycket slalom, galopp och hoppning. Det var skitkul! Fast om jag börjar där tror jag att jag vill börja i en svårare grupp.. Det var lite för enkelt för mig. Och ändå hade de här ridit i 5 år. Och jag har ju ridit i typ 4. Men jag har ju flyttat upp på min ridskola osv så ja.. Efter ridningen åkte vi och åt på restaurang, jag åt caesarsallad. Mumma. Nu kom vi hem nyss. Så jag ska duschen, fixa i mitt rum och plugga. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0